Panoramica di basa di l'Industria Cinese di Illuminazione Esterna-1

Panoramica di basa di l'Industria Cinese di Illuminazione Esterna-1

Statu di Sviluppu di l'Industria di l'Illuminazione Esterna in Cina

Tauras Tech Co., Ltd.

Panoramica di basa

L'illuminazione esterna, generalmente si riferisce à l'illuminazione al di là di l'illuminazione interiore, hè un cuncettu largu è relativamente largu. Oltre à l'illuminazione funzionale di basa, l'illuminazione esterna deve ancu esse sia decorazione d'arte sia paisaghjamentu.

In termini di "scenarii", l'illuminazione esterna pò esse divisa apprussimatamente in l'illuminazione di u paisaghju, l'illuminazione stradale, l'illuminazione di u ponte, l'illuminazione di l'edificiu, l'illuminazione di l'illuminazione di u tunnel, l'aeroportu, l'illuminazione di u stadiu, lampade è lanterne di tippu di copertura lampada di tunnel di luce di giardino, proiettore, lavu di prughjettu -Lampada di luce, lampada da parete, lampada di paisaghju, luci sepolti, fanali di strada, luci di l'arburu, luci di pratu, luce, ecc., di solitu divisi in cuntrollu manuale, cuntrollu elettricu è cuntrollu urdinatore.

Chart

▲ L'industria di l'illuminazione esterna di a Cina hà furmatu cinque grandi zone di pruduzzione in Jiangsu, Zhejiang, Shanghai, Fujian è Guangdong, è u numeru di imprese in e cinque pruvince è cità conta più di 80% di u numeru tutale di imprese in l'industria.

Rispuntendu à l'illuminazione interiore, postu chì u postu di applicazione hè pienu di incertezza à l'aria aperta, l'ambiente di travagliu di l'illuminazione esterna hè più cumplessu è cambiabile, cù fattori esterni più incontrollabili, sughjettu à a temperatura, umidità, luce ultravioletta, timpesta, polvere, gas chimicu è altre condizioni naturali . Di solitu i requisiti tecnichi di lampade è lanterne di illuminazione esterna sò più stringenti, questu prova ancu cumpletamente l'illuminazione esterna a prufessionalità di l'impresa.

Oghje, cù u sviluppu è l'estensione di tecnulugia intelligente, integrazione transfrontaliera di scenarii d'applicazione è estetica di cuncepimentu, l'illuminazione esterna hà ancu una connotazione più progressiva è una forma di espressione.


Tempu di posta: Apr-02-2021