Panoramica di basa di l'industria di illuminazione esterna cinese-2

Panoramica di basa di l'industria di illuminazione esterna cinese-2

Statu di Sviluppu di l'Industria di l'Illuminazione Esterna in Cina

Tauras Tech Co., Ltd.

Detaliatu

U sviluppu di l'industria di l'illuminazione esterna di a Cina hè guasi in sincronia cù u sviluppu di l'industria di l'illuminazione di a Cina, chì hà sperimentatu un prucessu di sviluppu da u primariu à u mezu è dopu à u livellu altu. Sicondu statistiche pertinenti, in u 2018, a dimensione di u mercatu di l'illuminazione esterna in Cina era di circa 141,33 miliardi di yuan, tra i quali, a dimensione di u mercatu di l'illuminazione esterna LED era di circa 95 miliardi di yuan.

Dopu anni di sviluppu, l'industria di l'illuminazione esterna di a Cina hà furmatu basi di produzzione di alta qualità cum'è a cità Zhongshan Guzhen, a cità Yuyao Liangnong, a cità Gaoyou Guoji, a cità Danyang Jiepai, a cità Shenzhen è cusì. Inoltre, dopu anni d'integrazione industriale è di ristrutturazione, l'illuminazione esterna di a China hà furmatu cinque grandi zone di pruduzzione in Jiangsu, Zhejiang, Shanghai, Fujian è Guangdong, è u numeru di imprese in cinque pruvincie è cità conta più di l'80% di u tutale numeru di imprese in l'industria.

In l'ultimi anni, cù u miglioramentu continuu di u livellu ecunomicu, a prumuzione cuntinua di l'urbanizazione è l'accelerazione cuntinua di e cità intelligenti, l'industria di l'illuminazione esterna di a Cina hà ancu inauguratu un rapidu sviluppu. L'industria di l'illuminazione esterna pruspettive di mercatu largu, hà attiratu assai forza L'imprese d'illuminazione LED anu inundatu in u schema, a cumpetizione di u mercatu hè ancu più intensificata.

In riassuntu, u sviluppu di l'industria di l'illuminazione esterna di a Cina ùn hè micca solu influenzatu da l'iterazione di u pruduttu è di a tecnulugia, ma ancu profondamente influenzatu da parechji fattori cum'è e politiche naziunali, l'ecunumia macro, l'offerta è a dumanda di u mercatu è a cumpetizione di l'industria. U mercatu di l'illuminazione esterna di a Cina in tuttu presenta una nova tappa di sviluppu lentu, mercatu incrementale desideroso di apre, un gran numeru di piccule è medie imprese, picculu numeru di imprese di grande scala, bassu gradu di cuncentrazione di u mercatu è piccula differenza d'omogeneità di u pruduttu "è altre caratteristiche di sviluppu.

Si pò prevede chì cù u sviluppu di a tecnulugia 5G, l'illuminazione esterna si svilupperà gradualmente in a direzzione di l'intelligenza, è serà integrata in a cità intelligente è in altre categurie più grandi, per creà un risparmiu energeticu più, un sviluppu verde più rispettosu di l'ambiente tendenza, chì hè ancu u stadiu avanzatu di u sviluppu di l'industria di l'illuminazione esterna.


Tempu di posta: Apr-02-2021