Currente Custante VS Tensione Custante

Currente Custante VS Tensione Custante

Tutti i cunduttori sò o currenti custanti (CC) o tensioni custanti (CV), o tramindui. Questu hè unu di i primi fattori chì avete bisognu di cunsiderà in u vostru prucessu di decisione. Questa decisione serà determinata da u LED o modulu chì sarete alimentatu, l'infurmazioni per i quali si trovanu nantu à a scheda di dati di u LED.

COSU CURRENTE COSTANTE?

I cunduttori LED di corrente costante (CC) tenenu una corrente elettrica costante in tuttu un circuitu elettronicu avendu una tensione variabile. I driver CC sò spessu a scelta più famosa per l'applicazioni LED. I cunduttori CC LED ponu esse aduprati per lampadine individuali o una catena di LED in serie. Una seria significa chì i LED sò tutti muntati inseme in linea, per chì u currente scorri per ognunu. U svantaghju hè chì, se u circuitu hè rottu, nimu di i vostri LED ùn funzionerà. Tuttavia, generalmente offrenu un cuntrollu megliu è un sistema più efficiente di a tensione costante.

COSA hè A TENSIONE COSTANTE?

I driver LED à tensione costante (CV) sò alimentatori. Anu una tensione stabilita chì furniscenu à u circuitu elettronicu. Puderete aduprà cunduttori CV LED per gestisce più LED in parallelu, per esempiu strisce LED. L'alimentazione CV pò esse aduprata cù strisce LED chì anu una resistenza limitante di corrente, chì a maggior parte facenu. A pruduzzioni di tensione deve risponde à u requisitu di tensione di tutta a stringa LED.

I driver CV ponu ancu esse aduprati per motori à luce LED chì anu un driver IC à bordu.

QUANDU USU CV O CC?

1621562333

A maiò parte di i prudutti Tauras sò alimentazione di tensione costante. Hè adatta à luci di striscia led, illuminazione di segni, illuminazione di specchi, Illuminazione di scena, illuminazione architettonica, illuminazione di strada è cusì.


Tempu di posta: Maghju-21-2021