Tour di Notte Culturale —— Campu in rapida crescita di u Mercatu di l'Alluminazione Esterna di a China

Tour di Notte Culturale —— Campu in rapida crescita di u Mercatu di l'Alluminazione Esterna di a China

Tour di Notte Culturale

A forte crescita di l'ecunumia di notte hà ancu stallatu una nova tappa per l'imprese di illuminazione esterna, chì serà una direzzione impurtante per u futuru sviluppu di l'industria di l'illuminazione esterna.

Cù l'accelerazione è l'aghjurnamentu di a cunsumazione cuntempuranea, l '"ecunumia di notte" apparisce spessu cum'è un novu puntu di crescita di a cunsumazione. In Dicembre 2019, a parolla "ecunumia di notte" hè stata scelta cum'è una di e prime dece parolle nove in i media cinesi publicati da u Centru Naziunale di Monitoraggio è di Ricerca di Risorse Lingue Chine.

Sicondu a definizione di Baidu, "economia di notte" si riferisce à l'attività ecunomiche di l'industria di i servizii da 18:00 à 2:00 in a mattina di u ghjornu dopu. U sviluppu di "l'ecunumia di notte" hè una misura putente per migliurà a dumanda di i cunsumatori urbani è prumove l'adattamentu di a struttura industriale. A dumanda di cunsumu di notte hè un tipu di dumanda di cunsumatori di altu livellu.

cultural-night-tour
cultural-night-tour3

E statistiche mostranu chì e cità sviluppate sò l'avanguardia di l'ecunumia di notte, è u gradu di sviluppu di l'ecunumia di notte hè coerente cù u gradu di sviluppu ecunomicu. In cità cum'è Pechino, Shanghai, Guangzhou è Shenzhen, u cunsumu di notte conta circa 60% di u cunsumu annuale. In Wangfujing, Pechino, u flussu massimu di passeggeri di più di 1 milione di persone hè in u mercatu di notte. In Chongqing, più di 2/3 di u fatturatu di a ristorazione si face di notte.

Nanzu, unepoche di cità di tuttu u paese anu introduttu pulitiche relative à "l'ecunumia di notte". Frà questi, Pechino hà publicatu 13 misure specifiche per custruisce una "cità chì ùn dorme mai", una prosperità ulteriore di l'ecunumia di notte; Per sviluppà l '"economia di notte", Shanghai hà creatu un "capu di distrettu di notte" è un "capu di vita notturna". Jinan hà publicatu dece pulitiche "ecunumia di notte" novi, aghjurnà l'illuminazione è cusì; Tianjin attraversu a custruzzione di un batch di trasportatore ecunomicu di notte, per creà una "cità di notte", veramente da ùn esse sottovalutata.

cultural-night-tour2

A forte crescita di l'ecunumia di notte hà ancu stallatu una nova tappa per l'imprese di illuminazione esterna, chì serà una direzzione impurtante per u futuru sviluppu di l'industria di l'illuminazione esterna.

Davanti à e nove opportunità, parechje imprese di illuminazione esterna anu lanciatu attivamente azzioni, accelereranu ancu a splusione di l'industria di u turismu culturale di notte. U casu più tipicu hè Mingjia Hui. U 27 di Maghju di questu annu, per fighjà nantu à l'attività dominante di l'illuminazione di u paisaghju è di a visita notturna, Mingjia Hui hà annunziatu di acquistà u 20% di capitale di Beijing Dahua Shenyou Lighting Technology, una sucietale di Wenlv Holding Company, è hà investitu per stabilisce una joint venture cumpagnia. Mingjia Hui hà dettu chì in u 2020, si concentrerà nantu à u sviluppu di u mercatu di a tour di notte è di u polu di luce intelligente. In i prossimi trè anni, Mingjiahui approfondirà l'estensione orizzontale da una impresa di ingegneria tradiziunale di illuminazione à l'ecunumia di u tour di notte è a custruzzione di cità intelligenti, è si trasformerà à pocu à pocu in u scopu strategicu à longu andà di "doppia trazione" di u palu di a lampada intelligente è di a notte giru.

Dapoi u principiu di questu annu, e pruvince principali di u paese anu publicatu a lista di l'investimenti maiò in u prugettu in u 2020, cù a quantità d'investimentu chì righjunghji i trilioni di yuan. In a pianificazione d'investimenti di ogni pruvincia, i prughjetti di turismu culturale contanu una percentuale alta, è a scala di u prugettu è a quantità di l'investimentu ùn devenu micca esse ignorate. Inoltre, in l'Opinioni di Implementazione nantu à a Promozione di u Cunsumu, Ingrandà a Capacità, Migliurà a Qualità, è Accelerà a Formazione di un Mercatu Domesticu Forte emessu in cumunu da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è altri 23 dipartimenti di u guvernu, hè ancu chjaramente prupostu di "focalizassi nantu à migliurà a qualità è migliurà a cunsumazione culturale, turistica è di passatempi ".

Dunque, cù a prumuzione è a custruzzione di prughjetti di turismu culturale in tutte e pruvince di u paese in u 2020, i campi d'illuminazione cum'è l'illuminazione di u paisaghju è l'illuminazione di notte sottu à l'ecunumia di notte inaugureranu un sviluppu maiò, è l'imprese d'illuminazione esterna di a Cina puderanu abbraccià un spaziu di mercatu più grande.

 


Tempu di posta: Apr-30-2021