Cume risolve u prublema di l'alimentazione impermeabile?

Cume risolve u prublema di l'alimentazione impermeabile?

L'alimentazione elettrica hà un parametru: classificazione IP, vale à dì, classificazione antipolvere è impermeabile. Aduprate IP da dui numeri per indicà, u primu numeru indica u livellu di prutezzione à u statu solidu di u dispositivu, è u secondu numeru

Indica u livellu di prutezzione di u liquidu di l'attrezzatura. Secunnu i diversi numeri di cunchiglia di u pruduttu, a capacità di prutezzione di u pruduttu pò esse determinata rapidamente è cunvenientemente.

Benintesa, u fornimentu d'energia hà ancu parametri di prutezzione di cortocircuitu, sovraccaricu è di troppu temperatura. Stu puntu ùn hà micca bisognu di esse spiegatu troppu, hè u significatu chì capite.

  Q: Quali sò e precauzioni per a scelta di l'alimentazione di luce LED impermeabile?

  risposta:

  A. Per aumentà a vita di serviziu di u cunduttore di tensione costante impermeabile, si consiglia di sceglie un mudellu cù una potenza di uscita di 20% in più. Per esempiu, se a carica hè 120W, hè cunsigliatu di sceglie un Alimentazione elettrica di tensione constante 150W impermeabile, È cusì ponu migliurà efficacemente a vita di l'alimentazione impermeabile.

  B. Hè necessariu cunsiderà a temperatura di l'ambiente di travagliu di l'alimentazione impermeabile è se ci hè un equipagiu supplementu di dissipazione di calore. A carica hè equivalente à aumentà quandu a temperatura ambientale hè troppu alta, allora u fornimentu di energia impermeabile deve esse riduttu

A quantità di produzzione.

  C, l'usu di l'alimentazione elettrica di lampione è l'alimentazione convenzionale deve sceglie l'alimentazione currispondente.

  D, selezziunate a certificazione necessaria di u pruduttu è i parametri di prestazione, specifiche, cume certificazione CE / PFC / EMC / ROHS / CCC, ecc.

  Q: Perchè l'alimentazione impermeabile ùn riesce micca à accende liscia quandu a carica hè un mutore, una lampadina o una carica capacitiva?

  risposta:

  Quandu a carica hè un mutore, una lampadina o una carica capacitiva, a corrente hè troppu grande à u mumentu di accende, chì supera di tantu a carica massima di l'alimentazione impermeabile, dunque l'alimentazione impermeabile ùn puderà micca girà nantu à pianu.


Tempu di posta: Jun-25-2021