Analisi di u Mercatu di i Frigoriferi

Analisi di u Mercatu di i Frigoriferi

Epidemia Covid-19 Genera Opportunità di Crescita in Industrie Frigorifere Commerciali

Panoramica

U mercatu cummerciale di attrezzature frigorifere si prevede di ghjunghje à 37.410,1 milioni di dollari americani, cù una forte dumanda in particulare da u settore alimentare. A pandemia di u virus corona hà probabilmente un impattu marginale nantu à l'industria chì l'applicazioni in u settore sanitariu è alimentariu è di bevande sustenenu a crescita durante u periodu di crisa. D'altra parte, e perturbazioni in e catene di fornitura di componenti è refrigeranti si rivelanu sfida per i ghjucatori di u mercatu.

"I rigulamenti stretti assuciati à cuntrullà l'impattu ambientale di i refrigeranti dannosi chì cuntribuiscenu à u riscaldamentu climaticu generanu grandi opportunità di crescita per u mercatu mundiale di attrezzature frigorifere commerciali, in termini di standard di emissione è prestazioni, per tuttu u periodu di previsione", dice u studiu FMI.

Takeaways Impurtanti

• I dispositivi Reach-in restanu assai ricercati, guidati in gran parte da a dumanda da u serviziu di l'alimentu è l'industria di l'ospitalità.

• L'applicazione di a trasfurmazione è di a produzzione di l'alimenti cuntribuiscenu significativamente à i rivenuti, per via di pregiudiziu versu e pratiche di rimpiazzamentu è di bassa manutenzione.

• L'America di u Nordu ferma un cuntributore maiò à u mercatu glubale di l'equipaggiu di refrigerazione cummerciale, cù investimenti impurtanti in infrastrutture in i settori di vendita è di vendita.

Fattori di guida

• L'implementazione stretta di regulamenti di qualità è di sicurezza di l'alimentu in l'imprese di vendita è di servizii alimentarii hè un influenzatore chjave in a crescita di u mercatu.

• L'innuvazioni in cumpunenti eculogichi è chimichi refrigeranti sustenenu e pruspettive di vendita è d'adopzione.

Limitazioni Principali

• L'altu costu di stallazione di e nuove apparecchiature di refrigerazione hè un fattore maiò chì rallenta e figure di vendita.

• Longu ciclu di vita è bassi tassi di rimpiazzamentu di apparecchiature frigorifere cummerciali limitanu i flussi di rivenuti.

A pandemia di u virus corona avrà un impattu moderatu nantu à l'operazioni di l'industria di l'attrezzatura di refrigerazione cummerciale, in gran parte per via di perturbazioni in e catene di fornitura è di produzzione limitata di chimichi refrigeranti è di cumpunenti essenziali. Inoltre, a dumanda hè ancu prubabile di esse culpita da imprese di servizii alimentari chjusi durante a pandemia.

Tuttavia, l'industria hà da prufittà di una forte dumanda in segmenti essenziali cum'è l'industria di produzzione è trasformazione di alimenti è bevande, u settore sanitariu è farmaceuticu, è u mercatu logisticu, chì minimizerà sostanzialmente e perdite durante stu periodu, è aiuterà una stabile ricuperazione.

Cuncorsu Paesaghju

Alcuni di i principali attori chì participanu à u mercatu di l'attrezzatura di refrigerazione cummerciale sò AHT Cooling Systems GmbH, Daikin Industries Ltd., Electrolux AB, Carrier Corp., Whirlpool Corp., Dover Corp., Danfoss A / S, Hussman Corp., Illinois Tool Works Inc., è Opere di Visualizazione Innovative.

I ghjucatori in l'attrezzatura di refrigerazione cummerciale cercanu attività di espansione strategica è acquisizione per allargà i portafogli è e capacità di produzione in un scenariu di mercatu intensamente cumpetitivu.

Per esempiu, Daikin Industries Ltd hà annunziatu e so intenzioni di acquistà AHT Cooling Systems GmbH per una valutazione di 881 milioni d'Euro. Keep Rite Refrigeration hè in cullaburazione cù Long view Economic Development Corp. per l'espansione di un stabilimentu di produzione di 57.000 sq. Ft. Per 4,5 milioni di dollari. Tefcold, basata in Demark, hà annunziatu l'acquistu di u grossista di refrigerazione Nosreti Velkoobchod per aumentà a distribuzione in Ceca è in Slovacchia.

I principali attori in u mercatu di a refrigerazione cummerciale anu focalizatu ancu nantu à u lanciamentu di i prudutti, u partenariatu è a cullaburazione cum'è una strategia chjave per guadagnà una quota di mercatu significativa à u mondu.

Strategia

• A direzzione generale di u sviluppu ferma a stessa - U campu di a refrigerazione cummerciale hè sempre in traccia di custruisce un ecosistema sicuru, per mantene in modu efficace u prucessu di refrigerazione è offre prudutti sani è benifichi à l'umanità. L'ottimizazione di e tecnulugie nove è i benefizii ottenuti da elli, risirveranu à tempu l'ambiente è l'offerta di u mercatu cù i so prucessi strategichi.

• Cumu reagisce à u virus corona pò influenzà 5 anni futuri in u statu di u mercatu per i pruduttori è e marche. Mantene u costu u più bassu pussibule hè un must. Durante l'ecunumia instabile, l'imprese tendenu à tene un flussu di cassa sufficiente è rifiutanu di sceglie l'acquistu di macchine eleganti o costose. Dunque, hè impurtante per i pruduttori di frigoriferi di sceglie un cost-efficace mentre di cumpunente di bona qualità. Fornitore cum'è Tauras Tech LED Driver per l'illuminazione di apparecchiature refrigerate, vi furnisce una soluzione prufessiunale è persunalizata di cunduttore guidatu. Si sò specializati in cunduttore LED / alimentazione à prova d'acqua per 22 anni, venditore di Coca cola, Pepsi, Imbera, Metalfrio, Fogel, Xingxing, Panasonic è altre marche internaziunali di frigoriferi. 


Tempu di posta: Jan-23-2021