Smart Street Light Pole - Campu in rapida crescita di u Mercatu di Illuminazione Esterna di a Cina

Smart Street Light Pole - Campu in rapida crescita di u Mercatu di Illuminazione Esterna di a Cina

Palu di Strada Smart

"A scala di u mercatu glubale di poli di luce intelligenti supera i 50 miliardi di yuan in u 2020. A causa di u sviluppu di l'urbanizazione è di a custruzzione di cità intelligenti, a scala di u mercatu di poli di luce intelligenti in Cina si supera chì supera i 20 miliardi di yuan. À u 2021, u spaziu mundiale di u mercatu per lampade intelligenti guidatu da a custruzzione di stazioni di basa 5G pò ghjunghje à 117,6 miliardi di yuan ".

Panoramica

Cù l'accelerazione di a custruzzione di a cità intelligente, u palu di lampada intelligente hè statu menzionatu per parechje volte in l'ultimi dui anni, soprattuttu questu annu, è hà saltatu per diventà una parola calda di alta frequenza in l'industria. U mercatu hè in traccia rapida di sviluppu, ma in generale, l'applicazione di a custruzzione di palu di lampade intelligenti hè sempre in a prima tappa di u sviluppu. Sicondu i dati di l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Qianzhan in Aostu di questu annu, a scala di u mercatu globale di poli di luce intelligenti supera i 50 miliardi di yuan in u 2020. A causa di u sviluppu di l'urbanizazione è di a custruzzione di cità intelligenti, a scala di u mercatu di luce intelligente si prevede chì i poli in Cina supereghinu i 20 miliardi di yuan. Da u 2021, u spaziu mundiale di u mercatu per lampade intelligenti guidatu da a custruzzione di stazioni di basa 5G pò ghjunghje à 117,6 miliardi di yuan.

Sviluppu

U polu di luce intelligente hè cunnisciutu cum'è l'entrata di a cità, hè una concentrazione di illuminazione intelligente, monitoru video, gestione di u trafficu, test di l'ambiente, cumunicazione wireless, interazione di l'infurmazioni, emergenza per aiutu in l'integrazione di l'infrastruttura pubblica, per muntà a rete WiFi 4G / 5G stazione di basa di cumunicazione, lampade intelligenti à risparmiu energeticu, surviglianza di securità intelligente, ricunniscenza facciale intelligente, guida è istruzzioni di trafficu, televisione audio è di trasmissione, veiculi aerei senza pilotu, parcheghju, pile di batterie di l'automobile pagamentu non induttivu, guida à induzione senza pilotu è altre apparecchiature.

Dapoi u 2014, l'industria di u polu di lampade intelligenti di a Cina hà dighjà cuminciatu à spuntà è alcune imprese anu lanciatu u so schema. Dopu à quattru anni di sviluppu, l'industria hè entruta in a tappa dimostrativa in u 2018. In u 2020, cù l'aiutu di a pulitica, u sviluppu di u palu di a lampada intelligente hè statu acceleratu di novu è di novu. Dapoi questu annu, Guangdong, Hunan, Jiangsu, Zhejiang, Sichuan, Shaanxi, Fujian, Anhui è parechje altre province anu publicatu pulitiche pertinenti per prumove a custruzzione è u sviluppu di pali lucali di lampade intelligenti.

Per esempiu, cum'è una di e prime cità pilotu 5G in Cina, Shenzhen hà custruitu 43.600 stazioni di basa 5G à l'iniziu di lugliu 2020, è hè in traccia di ghjunghje à u scopu di 45.000. À a fine di aostu, a rete 5G di Shenzhen hà ottenutu una copertura di alta qualità è piena. Hè previstu di custruisce 4.526 canne intelligenti multifunziunali in u 2020, è 2.450 canne sò state custruite à u principiu di ghjugnu, u primu postu in a pruvincia. Sicondu u pianu, in u 2020, u numeru tutale di pali di luce intelligenti in Guangzhou serà 4.238, copre 842 strade è copre una superficie di 3.242,89 chilometri quadrati. Da u 2025, ci seranu circa 80.000 paletti di lampade intelligenti in a cità, 42.000 di i quali seranu in u centru di a cità.

 

Prediczione

Cù l'arrivata accelerata di l'era 5G, u sviluppu di u mercatu di palu di lampade intelligenti in i prossimi anni hè largamente previstu apprufittendu di a nova infrastruttura. In u 2021 sottu i sforzi cumuni di u guvernu, di l'associazioni, di l'imprese è di altri partiti, u mercatu polu di lampade intelligenti inaugurerà ancu un novu giru di accelerazione. Securities Fundatore hà publicatu "Internet di e Cose Series - Ottu Dumande è Ottu Risposte à Smart Light Posts" in lugliu 2020, puntendu chì in 2020 è 2021, u numeru tutale di poli di luce intelligenti in u mondu ghjunghjerà à 50.700 è 150.700. Basatu nantu à u prezzu mediu di 20.000 yuan per unità, hè calculatu u spaziu potenziale tutale di u mercatu di 547,6 miliardi di yuan.

Gocciolatu da l'avanzamentu continuu di a custruzzione di cità intelligenti è l'onda di cummercializazione 5G, i pali di lampade intelligenti, cum'è un incontru naturale per e micro stazioni di basa 5G, sò previsti per ottene una crescita avanzata in i prossimi dui o trè anni. Sutta a prospettiva luminosa è larga di u mercatu di u lampu intelligente, si pò prevede chì a cumpetizione di u mercatu in questu campu di u lampu intelligente diventerà sempre più feroce.

The Statistics and Forecast of Smart Lamp Pole  Industry from 2015 to 2021

Tempu di posta: Apr-09-2021