Trè fattori chì duvete cunsiderà quandu sceglite un cunduttore guidatu

Trè fattori chì duvete cunsiderà quandu sceglite un cunduttore guidatu

Potenza di uscita (W)

Stu valore hè datu in watt (W). Aduprate un driver LED cù almenu u listessu valore cum'è i vostri LED.

U cunduttore deve avè una potenza di uscita più alta di quella chì i vostri LED necessitanu per una sicurezza in più. Se l'uscita hè equivalente à i requisiti di alimentazione LED, funziona à piena putenza. Funziunà à piena putenza pò fà chì u cunduttore abbia una durata di vita più corta. Similmente a necessità di putenza di i LED hè data cum'è media. Cù a tolleranza aghjunta in cima per LED multipli, avete bisognu di una putenza di uscita più alta da u driver per copre questu.

 

Tensione di Uscita (V)

Stu valore hè datu in volti (V). Per i driver di tensione costante, richiede a stessa uscita cum'è i requisiti di tensione di u vostru LED. Per più LED, ogni esigenza di tensione LED hè aghjunta per un valore totale.

Se state aduprendu una corrente costante, a tensione di uscita deve supera i requisiti di LED.

Aspettativa di vita

I cunduttori veneranu cù una speranza di vita in migliaia d'ore, cunnisciuta cum'è MTBF (tempu mediu prima di fallimentu). Puderete paragunà u livellu à chì site in esecuzione per travaglià a vita cunsigliata. L'esecuzione di u vostru driver LED à e uscite raccomandate aiuta à allargà a so durata, riducendu u tempu di manutenzione è i costi.

I prudutti Tauras anu una garanzia di almenu 3 anni. Durante u periodu di garanzia, furnemu da 1 à 1 rimpiazzamentu.


Tempu di posta: Maghju-25-2021