Cosa determina induve l'alimentazione elettrica deve esse posta?

Cosa determina induve l'alimentazione elettrica deve esse posta?

L'ambiente determina diversi tipi di alimentatori LED chì sò adatti per i requisiti di l'ambiente. Per esempiu, sè stallate luci di striscia LED à tariffa impermeabile in esterni o in lochi umidi o umidi, duvete piglià un alimentazione LED impermeabile cù IP 65, o IP67 o una valutazione superiore à u listessu tempu.

A classificazione IP per l'alimentazione di luce à corda led hè aduprata per indicà l'efficacia di sigillatura di e custodie di alimentazione. U più efficace hè a sigillatura, megliu i recintu pruteghjanu da l'umidità è di e particelle solide (cumpunenti o polvere ecc.). A prima cifra varieghja da 0 à 6, significa chì hè stretta da a polvere, a seconda cifra hè da 0 à 9. significa cumu pò resistere à i ghjetti d'acqua.

A temperatura hè l'altru fattore ambientale. L'alimentazione LED funziona à a migliore efficienza in una gamma di temperature. Genereranu calore quandu sò in corsa. U calore accumulatu intornu à u trasformatore di alimentazione di u cunduttore cunduce farà diminuisce a so efficienza. In u peghju casu, pruvucerà l'alimentazione LED chì ùn pò micca travaglià se surriscaldata per un periodu di tempu prolungatu. Aduprendu dissipatore di calore o ventilatori hè u megliu modu per furnisce una bona ventilazione per l'alimentazione elettrica, o assicuratevi di ùn installà l'alimentazione di lampada led in una zona troppu stretta o una scatula troppu chjuca almenu.
Più quistione nantu à l'alimentazione elettrica guidata, per piacè sentitevi liberi di invià a vostra richiesta à export3@tauras.com.cn.


Tempu di posta: Jun-05-2021