Cosa significa SELV per l'alimentazione?

Cosa significa SELV per l'alimentazione?

SELV significa Seguretat Extra Low Voltage. Alcuni manuali di installazione di alimentazione AC-DC cuntenenu avvertenze riguardanti SELV. Per esempiu, ci pò esse un avvertimentu nantu à a cunnessione di duie uscite in serie perchè a tensione più alta risultante pò superà u livellu sicuru SELV definitu, chì hè menu o uguale à 60VDC. Inoltre, ci ponu esse avvertenze nantu à a prutezzione di i terminali di uscita è di altri cunduttori accessibili in l'alimentazione elettrica cù coperture per impedisce ch'elli sianu toccati da u persunale operatore o accurtatamente accurtati da un attrezzu cadutu, ecc.

UL 60950-1 afferma chì un circuitu SELV hè un "circuitu secondariu chì hè cusì cuncepitu è ​​prutettu chì in condizioni normali è di difettu unicu, e so tensioni ùn superanu micca un valore sicuru". Un "circuitu secundariu" ùn hà alcuna cunnessione diretta à a putenza primaria (rete AC) è deriva a so putenza per mezu di un trasformatore, cunvertitore o dispositivu d'isolamentu equivalente. 

A maiò parte di l'alimentazione AC-DC à bassa tensione switchmode cun uscite finu à 48VDC risponde à i requisiti SELV. Cù una surtita 48V u paràmetru OVP pò ghjunghje sin'à u 120% di u nominale, ciò chì permetterebbe à a pruduzzione di raghjunghje 57,6V prima chì l'alimentazione fermi; questu seria sempre conforme à u massimu 60VDC per a putenza SELV.

Inoltre, una uscita SELV hè ottenuta per mezu di l'isolamentu elettricu cù un isolamentu doppiu o rinfurzatu trà u latu primariu è secondariu di i trasformatori. Inoltre, per soddisfà e specifiche SELV, a tensione trà duie parti accessibili / cunduttori o trà una sola parte accessibile / cunduttore è terra ùn deve micca supera un valore sicuru, chì hè definitu cum'è 42,4 VAC piccu o 60VDC per micca più di 200 ms durante u normale operazione. Sott'à una cundizione di difettu unicu, sti limiti sò permessi d'andà più altu à 71VAC piccu o 120VDC per micca più di 20 ms.

Ùn vi maravigliate micca se truvate altre specifiche elettriche chì definiscenu SELV in modu diversu. E definizioni / descrizzioni sopra si riferenu à SELV cum'è definitu da UL 60950-1 è altre specificazioni assuciate in quantu à l'alimentazione à bassa tensione.


Tempu di posta: Jul-20-2021