Perchè i mo luci LED lampanu?

Perchè i mo luci LED lampanu?

Nunda ùn face u spaziu passà da splendore à squalore più veloce di una lampadina scintillante.

Hè una di queste cose chì vulete uttene riparazione subitu, dunque eccu un breve riassuntu di e ragioni per chì u vostru LED pò esse malfunzionante.

Hè utile sapè chì u LED funziona cum'è urdinatore. Hà un statutu di accensione è spegnimentu binariu è micca persistenza cum'è e lampadine tradiziunali.

Allora se u ciclu di accensione / spegnimentu, alimentatu da a corrente alternata di rete (AC), ùn funziona micca bè, allora l'ochju umanu vede u LED accende è spegne rapidamente, ciò chì chjamemu sfarente.

Ci hè parechje ragioni per chì u bulbu si comporta cusì, ma soprattuttu:

A bassa frequenza di menu di 50 Hz face lampà u bulbu LED. A vostra lampadina LED pò lampà per via di fili sciolti o sbagliati, interruttori dimmer incompatibili, o cumpunenti di lampadina cum'è un cunduttore LED difettosu.

Per taglià à a caccia, trè punti di colpa di solitu facenu lampà e luci. A colpa puderia stà in a lampadina LED, in u filu, o in a regulazione attuale.

Calchì volta una corta lunghezza di filu in l'apparecchiatura di luce puderia esse colpa. Hè una bona pratica d'avè tutti i fili di almenu 6 "di lunghezza. I fili sciolti chì cunnettenu a lampadina, u dispositivu, è l'interruttore puderebbenu tutti esse ragioni per un iniziu improvvisu di lampà in e vostre lampadine LED.

Un'altra cosa chì pò causà scintillamenti hè u fattore di putenza, chì hè l'efficienza di l'apparecchi in u circuitu.

Per esempiu, avè lampadine incandescenti cunnessi à u listessu circuitu cum'è l'illuminazione LED farà chì u LED scintille. U mutivu hè chì a lampadina tradiziunale adopra u 100% di l'energia necessaria, probabilmente 60W, lascendu u restu di l'alimentazione per apparecchi cum'è lampade LED.

Avè un coppiu di lampadine incandescenti trarrà subitu tutta a putenza lascendu nunda à nunda per i vostri LED, ciò chì li farà scintillà per via di a mancanza di putenza.


Tempu di posta: Jul-02-2021