Perchè l'alimentazione elettrica led ùn funziona?

Perchè l'alimentazione elettrica led ùn funziona?

Cum'è un cumpunente chjave in l'illuminazione LED, a qualità di u driver LED affetta direttamente l'affidabilità è a stabilità di u generale. Basatu nantu à u driver di LED è altre tecnulugia cunnesse è l'esperienza di l'applicazione di i clienti, analizzemu i fallimenti di a cuncezzione di lampada è di l'applicazione:

1. E cundizioni chì seguitanu spessu ponu causà danni à u driver LED:
✔ L'AC hè cunnessu à l'uscita DC di u driver, pruvucendu u drive à fallu;
✔ L'AC hè cunnessu à l'entrata o a uscita di u driver DC / DC, pruvucendu à fallu u drive;
✔ U terminal di uscita attuale costante hè cunnessu cù a luce modulante, pruvucendu u cunduttore à fallu;
✔ A linea di fasa hè cunnessa à a linea di terra, resultendu in nisuna uscita di u cunduttore è a carica di a scatula esterna;

2. A Linea Spessu Viaghja
I lumi nantu à u listessu ramu sò troppu cunnessi, resultendu in sovraccaricu di u caricu in una fase è distribuzione irregulare di putenza trà e fasi, pruvucendu a linea à inciampà spessu.

3. Problema di Cooling
Quandu l'unità hè installata in un ambiente micca ventilatu, l'alloghju di l'unità deve esse u più pussibule in cuntattu cù l'alloggiamentu di a lampada. Se hè pussibule, applicate grassu termicu o cuscinettu termicu nantu à a superficia di cuntattu di l'alloghju è di l'alloghju di a lampada per migliurà e prestazioni di dissipazione di calore di u cunduttore, assicurendu cusì a vita è l'affidabilità di u conducente.

In riassuntu, u driver LED hà assai dettagli da cunnosce in applicazioni pratiche. Parechji prublemi anu da esse analizzati è adattati in anticipu per evità fallimenti è perdite inutili!


Tempu di posta: Jun-03-2021